• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning, steget in i finrummet!

Richie

Audemars
2-Faktor
Grattis! Den där rackarn har jag också gått och suktat efter på sistone, blev ju inte mindre sugen nu precis! :woot:
Bara till att blunda för priset och slå till :D

Grattis till en mäktig klocka! Jag har haft svårt för modellen.. Har tyckt att färgkombinationen med det blåa mot guld har känts lite "billigt" och lite som en karikatyr av bilden jag någonstans har haft av Rolex. Allt ändrades när jag fick bekanta mig lite med den i verkligheten och se vilken jäkla närvaro och vilken kvalitet den har. Det går inte att ta ögonen från den. Numera är den i den i toppskiktet av vill-ha-listan. Inte minst efter ditt mycket trevliga inlägg. Grattis igen!

Jag älskar den! sunburst-tavlan är magisk och gör sig riktigt bra ihop med guldet :cigar:
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Tack så mycket för alla fina kommentarer!
Är numera tillbaka i Skåneland och äntligen kan man släppa "jakten" av ny klocka och bara njuta!
IMG_2141.JPG
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ett bra val, tycker att den TTn tillsammans med GMTs TT är dom snyggaste two-tone klockorna. Stort GRATTIS, se till att njuta och suga riktigt länge på den karamellen...
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Ett bra val, tycker att den TTn tillsammans med GMTs TT är dom snyggaste two-tone klockorna. Stort GRATTIS, se till att njuta och suga riktigt länge på den karamellen...
Håller helt med dig! Dock är denna tavlan oslagbar, jämfört med GMTs svarta tråkiga;)

Hoppas jag kan göra det och att jag inte drabbas av flipparsjukan :nailbiting:
 
Topp