• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning Tudor Heritage Ranger 79910 (bildtungt)

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! Den röda visaren visar sekunder, inte minuter. Så, nu var det sagt och du slipper missförstånd vid avläsning. ;)

Vävt nato är en rolig detalj tycker jag. Är det ett rintigt nato med flärp under? Ser inte flärpen.

Hoppas du blir nöjd!
 

Gasparo

Cartier
2-Faktor
Tack för en mycket trevlig öppning som trots sin längd á la Dostojevskij höll mig kvar från första till sista raden :) Grattis till ett snyggt ur!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Tack alla! Vilket gensvar! Inte ofta man har 30 nya notiser när man loggar in på Ks :)


Grattis till ett trevligt köp! Och ett litet grattis till mig själv som också fick hem ett ex. Idag!
Klart imponerad över kvalitetskänslan! Ser dessutom betydligt bättre ut i verkligheten än på bild!!
Så du har köpt en Ranger du med alltså? Skoj! Grattis!

Bra skrivet tametusan, du är en hejare med pennan...
Ja nu får ni käka vitkål i ett par månader haha, hade jag berättat för dig hur jag hade det månaden efter min första Rolex ??
Now you are there man o_O .... Grattis !

Lite lustigt. Frun gjorde ett berg av vitkålssallad ikväll. Hoppas det står sig lääänge ;-)

Grattis! Riktigt bra paketöppning.

Tycker det är synd att Rangern inte finns i en mer modest storlek (36-38mm).

Ja det skulle finns två modeller.

Grattis! Den röda visaren visar sekunder, inte minuter. Så, nu var det sagt och du slipper missförstånd vid avläsning. ;)

Vävt nato är en rolig detalj tycker jag. Är det ett rintigt nato med flärp under? Ser inte flärpen.

Hoppas du blir nöjd!

Jaja, jag VET att den röda är minutvisaren! ;-)
Nä det är inte ett vanlig nato. Det finns ingen flärp under och det finns små fickor där bandstiften sitter.
 

Simpatico

Rolex
Stort grattis.
Tackar för en trevlig läsning och för att du delar med dig.
Jag tror att den kommer komplettera MM väldigt bra.
Bara att köra på nu.
 

Maxis554

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Grattis, med den så behöver du ingen bössa mot isbjörnarna. De kommer att stå på rad för att pröva den
 
Grattis, bra öppningstråd också.
Tycker precis som du att länken funkar fint utan ändlänk mot boetten, gillade specialnatot också.
 

icalle

Friends of KS
image.jpg



Min säger hej
 
Topp