• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning wohoo!

babanker

Panerai
Yes! Jag öppnade för dryga halvåret sedan ett paket med en likadan klocka, då var det en present till far min.
NU hittade jag min egen förra veckan och idag landade ett extremt dåligt paketerat paket från Portugal. Den tunga träboxen hade självklart gått sönder, men men!
(Köpt genom portugisiska motsvarigheten till blocket).

NU VILL JAG HÖRA GRATTIS! KOMMER ALDRIG SÄLJA DENNA SKÖNHET! :D

Tissot Lisboa med ett ETA 7001 som hjärta;


image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

egbert

Panerai
Jag gör väl som du säger och utropar GRATTIS!
Synd på trälådan, men vad är väl en lådas uppgift om inte att skydda sitt innehåll?
Jolly good, old sport, för att ha satt farsgubben före dig själv -det är stil det.
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Grattis! Har en kollega som har en likadan, den är riktigt trevlig :) Kul att far och son har likadana klockor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Snygg klocka. Har den någon koppling till Portugal? Ska nämligen dit runt påsk. Kanske man skulle snoka upp en när man är där.
 

babanker

Panerai
Grattis! Blir lite småsugen på en tank. Berätta gärna lite mer om den.

En replica på en modell från 1939, denna tillverkades i 9999 exemplar från '97. Tillhör deras Heritage serie.
Vad jag hört är att originalet från '39 främst riktade sig till alla de engelsmän som bosatt sig i Portugal.

Originalet ska komma till mig en dag, men det kommer nog ta ett bra tag. :)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
En replica på en modell från 1939, denna tillverkades i 9999 exemplar från '97. Tillhör deras Heritage serie.
Vad jag hört är att originalet från '39 främst riktade sig till alla de engelsmän som bosatt sig i Portugal.

Originalet ska komma till mig en dag, men det kommer nog ta ett bra tag. :)
Replica som i kopia?

mvh
theargonaut
 
Topp