• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning x 2

Andreas777

Cartier
Allt började med att jag skulle göra mig av med min bell&ross. Försäljningen gick trögt så jag tog kontakt med en handlare i Italien som hade klockan jag var ute efter... Vi kom överens och jag kollade skickade klocka och pengar och väntade... Paket kom
4unurezu.jpg

Vad fanns i?
aha8a7u3.jpg

Nä det var fel färg på boxen
a5anavy8.jpg

En vitgulds daytona... Här blev det fel! Ett par stressade mail från handlaren där han förklarade att min klocka var i Holland och att jag fått holländarens... En vecka senare var det dax igen.
emynevy7.jpg

Rätt färg!
gunu6ybe.jpg

Handledsskott
y3yjevuq.jpg

Som plåster på såren för allt besvär skickade han med lite lokala delikatesser
vyvureva.jpg

Tack för titten!
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Haha fy fan vad sjukt att få en hem en sådan Daytona... Chocken när man öppnar paketet. Tur att det löste sig ändå. Grattis till en fin klocka!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Grattis! :) Det va ju otur att handlaren hörde av sig så du inte fick behålla den stekiga Daytonan. ;)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Grattis, snygg Panna. Men hur fanken bär man sig åt när man skickar en vitguldsdaytona fel???! Och en Panerai också för all del? :wtf:
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Helt galet! :D
Grattis!

Skriv en omdömesrad i C24-tråden om din förvirrade handlare. :)
 
Topp