• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning X2 - Den ultimata dressaren

Marhoi

Friends of KS
Snudd på löjligt att packa upp två PP's i ett svep. Löjligt på ett bra sätt alltså. Gratulerar!
 
  • Like
Reactions: par

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Riktigt kul att se! Grattis till en fantastisk duo. Hade jag fått äga bara en av dem så hade jag varit beyond nöjd men att äga båda.... Kan inte föreställa mig den lyckan.
 
  • Like
Reactions: par

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Fick precis en kommentar om jag satt och porrsurfade med tanke på min blanka blick, halvöppna mun och svaga grymtande. Fick visa upp detta som bevis för min oskuld vilket möttes med en suck och ett himlande med ögonen till svar. Tack för en grym paketöppning med ännu grymmare klockor!
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Hahaha dra åt fanders vad nice :D!
Behöver du någon mer klocka än de där två?

Stort grattis
 
  • Like
Reactions: par

KenKun

Patek
2-Faktor
Dubbel PP! My God! :)

En fråga:
Vad hände med de fina klocklådorna? Säljer PP vissa av sina klockor i papplådor?
 
  • Like
Reactions: par

cab

Audemars
2-Faktor
Hehehe helvete va bra! Start grattis! Fan jag börjar känna att jag kanske måste köpa en nöt :D
 
  • Like
Reactions: par

Jockinho

Patek
2-Faktor
Stort jäkla grattis, vilken duo. Glädjer mig att du hittade en dressare till slut :)
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: par

par

Patek
2-Faktor
Dubbel PP! My God! :)

En fråga:
Vad hände med de fina klocklådorna? Säljer PP vissa av sina klockor i papplådor?

Jodå de finns. Patek gör ärligt de bästa boxarna av alla. Men klockorna kommer inte i boxarna när de är nya utan ligger i leveransboxar från fabriken.
Har inga bilder på de nya men de ser ju likadana ut som min tredje box (bild från min 5712 öppning).
image.jpg
 
Topp