• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning X2 - Den ultimata dressaren

KenKun

Patek
2-Faktor
Jodå de finns. Patek gör ärligt de bästa boxarna av alla. Men klockorna kommer inte i boxarna när de är nya utan ligger i leveransboxar från fabriken.
Har inga bilder på de nya men de ser ju likadana ut som min tredje box (bild från min 5712 öppning).
image.jpg
Så klockorna ligger i en box, utanför boxen... Patek! :)
 
  • Like
Reactions: par

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Grattis kompis! Se fram emot att få klämma lite...på klockorna. :cigar:
Fast nu när du @par401 har 3 PP vad hände då med Rolex en love story som du skrev om? ;)
 
  • Like
Reactions: par

Oew

Rolex
Svårt att slå patek när det kommer till finishing och kvalité! Grattis till 2 fantastiska klockor och bär dem med god hälsa!
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Eminent paketöppningstråd!

Jag tycker verkligen om att läsa om folks personliga reflektioner och känslor kring olika klockor och det har varit mycket underhållande att följa din resa och dina funderingar.

Calatravan ser fantastisk ut på sista wrist shotet. Grymt val!

PP-trio alltså? Tar resan slut här? Eller vart bär det hän härnäst? Ingen kronograf i samlingen för tillfället väl?

Och stort grattis!
 
  • Like
Reactions: par

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Helt jävla underbart @par401! Du har helt klart rättfärdigat mitt sug efter nöten nu också, stort grattis till en fet duo och en bra paketöppning! :cigar:
 
  • Like
Reactions: par
Suveränt fina klockor, grattis.:)

Den där Calatravan ser ju onekligen ut som något som skulle passa mig själv.

Mycket smakfullt.

/gustav
 
  • Like
Reactions: par
Topp