• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning X2 - Den ultimata dressaren

m_s

Patek
2-Faktor
Vad fan ska man säga annat än booooooom in the room vilka jävla köp! Du har höjt din ribba rejält - Vad tusan blir här näst?!
 
  • Like
Reactions: par

par

Patek
2-Faktor
Eminent paketöppningstråd!

Jag tycker verkligen om att läsa om folks personliga reflektioner och känslor kring olika klockor och det har varit mycket underhållande att följa din resa och dina funderingar.

Calatravan ser fantastisk ut på sista wrist shotet. Grymt val!

PP-trio alltså? Tar resan slut här? Eller vart bär det hän härnäst? Ingen kronograf i samlingen för tillfället väl?

Och stort grattis!

Tack, japp trio av 5712, 5167 och 5196.
Kronograf är ju drömmen, en 5170g svart eller helst en 5270g men det är ju en helt annan nivå i priser.

Snyggt jobbat! Bara Patek i samlingen nu?

Tack!
Ja det är bar PP nu för hela slanten. Skulle egentligen behövt även sub som beater men det får bli senare. Risken blir klart att man låter den ligga.

Haha, dra åt h*vete!

Vilken öppningstråd!!!

Hur ska du kunna alternera mellan dessa?!

5712an måste ju få konkurrens :)
 

Apansson

Torpare
Tack, japp trio av 5712, 5167 och 5196.
Kronograf är ju drömmen, en 5170g svart eller helst en 5270g men det är ju en helt annan nivå i priser.



Tack!
Ja det är bar PP nu för hela slanten. Skulle egentligen behövt även sub som beater men det får bli senare. Risken blir klart att man låter den ligga.



5712an måste ju få konkurrens :)
Bjuppa på en gruppbild då! Vafan ska du med en sub till? Du har ju VATTENNÖTEN(@Spencer66 @Aurum) som beater nu! :)
 
  • Like
Reactions: par

Niklas

Rolex
2-Faktor
Helt. djäkla. magiskt.
Vilken öppning :)
Helt rätt val då Calatravan ser ut att sitta perfekt på din handled.
Kul också med bara Patek i samlingen, riktigt kungligt! Är det ett medvetet val eller har det bara blivit så?

Stort grattis!
 
  • Like
Reactions: par

Jens

Greedo
Kaaaaaaaaaaaaadang!!! Jävlar vilken käftsmäll, grattis! Helt plötsligt blir allt så futtigt. :)

J
 
  • Like
Reactions: par

Randel

Cartier
Stort grattis till båda dinkorna! Av de du hade med i din dressare-tråd tycker jag bara att den där Vacheron som @Whedda har kan konkurrera med Calatravan du köpte, så jag tycker att du gjorde helt rätt val! Tack för att du delar med dig av vad du till slut fastnade för, riktigt trevligt :)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
image.jpg
Gud i London vilken paketöppning!
 
  • Like
Reactions: par

Chuck

Patek
2-Faktor
Jag är mållös, några Hansa och en fulwisky senare gör denna paketöppning till en helkväll. Stort grattis till dina nya klockor det är verkligen allt man behöver en vardag. Hur kom du fram till att du bestämde dig för nöten? Hade du andra sportisar i tankarna?
Oavsett så coolt, måste vara en skön upplevelse!!!

Var själv bara ett klick bort att köpa BBB och en JLC Ultrathin 38mm samtidigt men bangade...St Eriks fakturan ska oxo pröjsas. Blev "bara" BBB men skulle vart en upplevelse att köpa en sport&dress samtidigt. Din nivå är ju klart en annan :woot:

Njut väl!
 
  • Like
Reactions: par

Simpatico

Rolex
Vilken magi.
Stort grattis till inte en utan två grymt fina klockor.
Gissar att det är ett litet leende på läpparna nu sen dom två landade in.
 
  • Like
Reactions: par

oscarabc

Omega
Stort grattis och tack för att du delar med dig! Hoppas nu du har disciplin nog att variera mellan dem så alla får lika mycket kärlek! :)
 
  • Like
Reactions: par

par

Patek
2-Faktor
Bjuppa på en gruppbild då! Vafan ska du med en sub till? Du har ju VATTENNÖTEN(@Spencer66 @Aurum) som beater nu! :)

Jag får bjuda på den när jag är hemma igen:)


Helt. djäkla. magiskt.
Vilken öppning :)
Helt rätt val då Calatravan ser ut att sitta perfekt på din handled.
Kul också med bara Patek i samlingen, riktigt kungligt! Är det ett medvetet val eller har det bara blivit så?

Stort grattis!

Att det skulle bli en aquanaut hade jag bestämt mig för länge.

Dressaren var absolut inte självklar. Det avgjordes under genomgången av alla. Närmast var nog Lange faktiskt. Roligt nog blev jag medbjuden till fabriken av adn.
 

par

Patek
2-Faktor
Fy helvete... Episk tråd!

Stort grattis!

@par401 - har du kvar din 5712 oxå?

Tack!
Ja den får stanna


Stort grattis till båda dinkorna! Av de du hade med i din dressare-tråd tycker jag bara att den där Vacheron som @Whedda har kan konkurrera med Calatravan du köpte, så jag tycker att du gjorde helt rätt val! Tack för att du delar med dig av vad du till slut fastnade för, riktigt trevligt :)

Den är riktigt bra det håller jag med om. Hade det inte blivit PP hade det nog ändå blivit Lange
 

par

Patek
2-Faktor
Jag är mållös, några Hansa och en fulwisky senare gör denna paketöppning till en helkväll. Stort grattis till dina nya klockor det är verkligen allt man behöver en vardag. Hur kom du fram till att du bestämde dig för nöten? Hade du andra sportisar i tankarna?
Oavsett så coolt, måste vara en skön upplevelse!!!

Var själv bara ett klick bort att köpa BBB och en JLC Ultrathin 38mm samtidigt men bangade...St Eriks fakturan ska oxo pröjsas. Blev "bara" BBB men skulle vart en upplevelse att köpa en sport&dress samtidigt. Din nivå är ju klart en annan :woot:

Njut väl!


Jag var sugen riktigt länge sen man fick se bilder. När jag fick se tavlan i verkligheten var jag fast. Sen kom annat imellan:)
 
Topp