• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning X2 - Den ultimata dressaren

Bolio

Panerai
Härligt par! Håller med om dressaren den är nog den ultimata dressklockan. Grymt fint par och en klockren paket öppning STORT GRATTIS.
 
  • Like
Reactions: par

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Crazy grattis! Vilka jäkla håll käften klockor! :)
Själv skulle jag gått på en äldre Calatrava på grund av storleken, men den där satt riktigt bra på dig! Underskattad modell som det är konstigt att inte fler här på KS äger.
 
  • Like
Reactions: par

par

Patek
2-Faktor
Crazy grattis! Vilka jäkla håll käften klockor! :)
Själv skulle jag gått på en äldre Calatrava på grund av storleken, men den där satt riktigt bra på dig! Underskattad modell som det är konstigt att inte fler här på KS äger.
En 96a är jäkligt fin! Vissa gamla calatrava är ju faktiskt inte så dyra om man kan gå på 31mm ex
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Satan vad fint. Måste få detaljprova den där vid tillfälle då 5196:an också är på min radar. Grattis!!
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: par

M021

Rolex
2-Faktor
snyggt jobbat! Måste prova en sådan där PP i framtiden. Får komma förbi och klämma nästa gång jag är i småland.
 
  • Like
Reactions: par

klockodile

Dundee
2-Faktor
Endast "herregud". Fantastiskt kul att du lyckats få ihop dessa efter att du noggrant utvärderat vilken väg du vill gå. Grattis!!
 
  • Like
Reactions: par

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...jävla tokstolle, grym paketöppning by the way mannen, ett stort skyjävla jäätte GRATTIS till dom två klockorna. M´key ;)!!!
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: par

DG

Panerai
2-Faktor
Ja, vad ska man säga.. världsklass helt enkelt!! Grattis!!
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: par

dauit

Panerai
2-Faktor
Tack för en trevlig klockresa med ett brett spann av klockor som vi fick se.

Du avslutade verkligen på top, stort grattis.
 
  • Like
Reactions: par

nissehult

Patek
2-Faktor
Wow. Jag följde jakten på den ena och så blev de överraskande två. Lite "safe" kanske men fantastiska klockor. Grattis.
 
  • Like
Reactions: par
Topp