• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning

fdymek

Omega
I samband med min första post för paketöppning vill jag passa på att hylla Klocksnack och alla dess underbara medlemmar.

Här sitter jag i lilla Bollnäs och hittar en klocka på blocket. Den visar sig finnas i Göteborg och måste köpas på plats. Jag hinner tänka att där rök ännu en chans men ett tu tre så har Ricvin lyckats hitta, inte bara en mellanhand som kan genomföra köpet åt mig utan också, den förra ägaren som bekräftar att allt är jysst.
D.v.s en för mig helt okänd person ställer upp på att genomföra köpet för min räkning..... jag är mållös.

Tack alla involverade för er insats och speciellt till tack till Feskarn som agerade mellanhand.
Jag bugar och bockar.

En numera mycket nöjd ägare av en Breitling SuperOcean Steelfish :happyhappy:



.. och så till paketöppningen. Ber om ursäkt för de något skakiga bilderna.


Nämen har jag fått ett par nya skor :)




Väck med bubbelplast och gamla tidningar och titta vad jag hittade




och under locket hittar vi skönheten. Kom till pappa...




avslutar med en "wrist shot"


en till



/fdymek
 

Bolio

Panerai
Ja vad säger man ännu en solskens historia på KS och jag är inte förvånad. Men du fick ju hjälp av 2 st riktiga good guys hatten av för dem och ett stort GRATTIS till dig.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu är det väl så att tjatet kommit från ett annat håll.
-den här då, eller den här.. Men den här måste du väl ändå köpa osv....

;)

Det kan.. Ligga något i det.. Skönt att den är på plats nu i alla fall! Då är det bara att börja spana efter nästa...:) Får vi inte lite bonus snart igen?...
 

jabla

Sarlacc
Grattis! alltid lika kul när man får exempel på KS-andan men det retar mig att nästa alla klockor har finare boxar än Rolex. :)
 
Topp