• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning

max

Dancing Queen
Efter en lång tids letande så inhandlades äntligen en 5513 för 1,5 veckor sedan. För att lugna mina nerver så inhandlades en IWC XVI samma dag som jag hämtade dagen efter, denna lilla gynnare har jag fäst mig vid mer än jag trodde att jag skulle göra och den kommer nog tjänstgöra lika mkt eller mer än rolexen då rolex trots allt kan vara lite halvkänsligt på jobb.
Nåja, så nu dök iaf min efterlängtade 5513 upp idag. DHL express levererade paketet från london till mig i täby på 20 timmar så själva fraktväntan var smidig.
Slit på babbel, här kommer lite kassa iphonebilder:

En påse
01.jpg


En box
02.jpg


En påse
03.jpg


Men för fanken cmooon, en påse till?
04.jpg


...och en låda, men nu börjar det närma sig iaf :D
05.jpg


lite papper
06.jpg


Och där har vi den äntligen
07.jpg


08.jpg


Wristhot
09.jpg


Och bredvid iwc:n, va liten den ser ut, och nej jag har inte ställt den ännu :)
10.jpg



Nu skall jag fira alla hjärtans dag med min nya älskling :lol:
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Ser riktigt läcker ut !!! Storta grattis ! Kan man ha en bättre alla hjärtans dag än dig är ju frågan ? :p
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Nice! Ser riktigt, riktigt fin ut!

Frågar som någon ovan; vart köpte du den?
Å så den ofina frågan: vad fick du ge?
 

max

Dancing Queen
Tack så mkt! Är fortfarande grymt nöjd efter en halv dags kelande :)

Köpte den av en privatperson i England, hade eg tänkt köpa från typ milton eller shears men så kom denna upp i annons på ett annat forum, verkade vara en ärlig säljare och en ärlig klocka med alla de egenskaper jag sökt så länge så det fick bli affär, gick mycket smidigt utan otrevliga överraskningar men hade surfat annonser timvis varje dag i dryga tre månader så kände mig ganska säker på vad jag köpte.

Toknöjd helt enkelt :)
 
Topp