• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning!!

Vintage92

Audemars
2-Faktor
I början av vintern kom denna klocka ut här på köp och sälj eller om det var på TTT, jag bestämde mig för att slå till, så jag drog i väg ett mejl till säljaren och fick till svars att den var såld :(

För några veckor sedan kom den ut igen, då endast för byte men jag chansade med att skicka ett mejl till säljaren om att jag vill köp. Han svarade att han skulle höra av sig vid en eventuell försäljning. Och i veckan hörde han av sig!






Tack John R för en otroligt smidig affär! Han ringde även idag och kolla om jag var nöjd, vilket jag verkligen är! Lycka till med jakten på teknikprylarna ;)
Klockan är otroligt fint skick för Sin ålder men detta betyder inte att jakten på min års Rolex är över! ;)
 

Bilagor

  • IMG_1133.JPG
    IMG_1133.JPG
    24.3 KB · Visningar: 537
  • IMG_1135.JPG
    IMG_1135.JPG
    41 KB · Visningar: 537
  • IMG_1136.JPG
    IMG_1136.JPG
    51 KB · Visningar: 537
  • IMG_1138.JPG
    IMG_1138.JPG
    62 KB · Visningar: 542

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Paketöppning!!

Ooooooh, grattis!!

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Grattis och välkommen till Speedyfamiljen!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Scaramanga skrev:
Stort grattis! Nu kanske vi kan ha en Speedy GTG här i stan så man får klämma lite på en pro :?:

Haha, absolut. Men då kommer du att sälja din Reduced efter att ha känt på den riktiga varan ;)

Icaras det är en 145.0022 cal.861 från -78.
 
Topp