• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning

Portugisen

Breitling
Hej,

Nu har man smugit omkring här i skuggorna och tittat på allas fina klockor i ett par månader utan att egentligen bidra sådär fasligt mycket till forumet. Idag ändras det dock för idag fick jag nämligen hem mitt första paket som kändes värt att dela med sig av. :happyhappy:

Fedex var riktigt rappa, tog 1 dag ganska exakt att skeppa från Tyskland.
72I5Ya0.jpg


Gott om plast...
DZLLOwl.jpg


Nämen, vilken fin liten låda!
vfOkEiN.jpg


Nu sitter den fint på handleden. Kommer nog inte plocka av den i första taget.
Oofq2ac.jpg

R8dzs6H.jpg


Kvalitén på fotona blir ju sådär med en gammal iphone men ni förstår nog ändå. :)

/Portugisen
 

Portugisen

Breitling
Grattis! Ingen dålig första öppning, undrar hur många Black Bay som finns här på KS?

Det finns klart fler per capita här på forumet än ute bland folket, det stämmer nog. Trots detta är jag hur glad som helst över att jag gjorde slag i saken och införskaffade den. Jag led nämligen svåra kval kring om jag skulle dega så mycket för en klocka som hade ett ETA-verk i sig (samt lite andra funderingar som jag tror att många KS människor också funderat på innan de skaffat sin BB).

Men nu när jag sitter här med den på handleden så är jag hur nöjd som helst med mitt val. :)
 
Topp