• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paket från Hong Kong!!!!

LordJCS

Breitling
Grattis!! Snabb leverans må jag säga.. Samma snabba leverans när jag fick min "BFK" av min käring i födelsedagspresent.. Hon pyntade på en fredag och på måndag veckan efter kom DHL på dörren med "maskburken".
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Spännet ska tydligen se ut så där.
S-SARG007_d_1024x1024.jpg


Men man kan U köpa ett vikspänne ganska billigt om man vill
http://www.seiyajapan.com/collections/accessories/products/p-18ss_clasp
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Trevlig. Grattis! Förstår jag det rätt om den är automatisk med möjlighet till manuell uppdragning? Vad är den egentliga meningen med detta?
 

Geparden

Audemars
Jag tycker nog brunt läder är snyggast men skulle gärna alternera med länken. Jag har inte lyckats hitta länken, den tillverkas inte längre.
Var fick du tag på din?
Å fan, är sarb017's produktionsdagar räknade månne? Verkar konstigt att bara sluta göra länken.
Min följde med "paketet" när jag köpte begagnat, hade nog inte slagit till annars.
Tycker den är förvånansvärt svår att matcha till rätt bruna nyans. Har sett fina bilder med det klickar inte riktigt irl. Visa gärna upp det du hittar.
 

ANkk

Cartier
Riktigt snygg, lägger till den på listan av kandidater till min bro's examen. Är den svår att få tag på ?

Har googlat lite snabbt bara.
 
Å fan, är sarb017's produktionsdagar räknade månne? Verkar konstigt att bara sluta göra länken.
Min följde med "paketet" när jag köpte begagnat, hade nog inte slagit till annars.
Tycker den är förvånansvärt svår att matcha till rätt bruna nyans. Har sett fina bilder med det klickar inte riktigt irl. Visa gärna upp det du hittar.

Det är möjligt att modellen sjunger på sista versen?
Det finns en Seiko oysterlänk som funkar hyfsat men passningen på ändlänkarna är inte riktigt 100.
Jag har beställt Chevlon från Crown and Buckle. Jag såg den här bilden på den kombon och gillade det...

chevlon2.jpg
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Jag tycker nog brunt läder är snyggast men skulle gärna alternera med länken. Jag har inte lyckats hitta länken, den tillverkas inte längre.
Var fick du tag på din?


Länken ja... Hade den bara funnits någorlunda väl tillgänglig hade det absolut kunnat vara ett nästa köp för min del. Klockan är vacker, men att inte ha en länk hade gjort mig galen på en vecka. :(
 
Topp