• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paket med vintage på väg...

Gummo

Joker
2-Faktor
Min vana trogen så sätter jag en ära i mitt valspråk, Köp först och sälj sen! Frångår också som vanligt helt min budget och budar skamlöst på nåt mögligt med suddiga bilder från andra sidan jorden. Får se vad fan som ligger i kuvertet den här gången. Förhoppningsvis vågar jag visa upp vad jag köpt. Håll tummarna!

bild.JPG
 

Falcone

Cartier
2-Faktor
Min vana trogen så sätter jag en ära i mitt valspråk, Köp först och sälj sen! Frångår också som vanligt helt min budget och budar skamlöst på nåt mögligt med suddiga bilder från andra sidan jorden. Får se vad fan som ligger i kuvertet den här gången. Förhoppningsvis vågar jag visa upp vad jag köpt. Håll tummarna!

bild.JPG

Vad är det för jäkla expressfrakt du har? En dag från Kentucky!? :woot:
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Snabba ryck! En dag från Kentucky, knappt så att man tar sig från Kentucky till Stockholm så snabbt med reguljärflyg :D
Paketöppning förväntas ;)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Älskar känslan av att öppna paketet och bli positivt överraskad, händer sällan men ibland så. Håller tummarna för dig Gummo :)

Har inga större paket på ingång själv, dags att dammsuga eBay efter suddiga bilder!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Landade på ARL 06.11 så snart får vi se...

Om det är bra så har jag med tull och skit betalt ett rimligt men ganska högt pris för en skön men lite tilltufsad klocka jag vill ha. Inget fyndläge typ: stora diamanter för tio spenn i lådan med trasiga rullskridskor på Myrorna...
 

Maro

Audemars
Haha fan jag vill lära mig av dig när det gäller impulsa In lite vintage! Men din jävla avatar skrämmer mig!!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Landade på ARL 06.11 så snart får vi se...

Om det är bra så har jag med tull och skit betalt ett rimligt men ganska högt pris för en skön men lite tilltufsad klocka jag vill ha. Inget fyndläge typ: stora diamanter för tio spenn i lådan med trasiga rullskridskor på Myrorna...


Har den landat än?! Sitter här och väntar :)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Haha fan jag vill lära mig av dig när det gäller impulsa In lite vintage! Men din jävla avatar skrämmer mig!!

Va glad jag blir, äntligen får jag möjlighet att berätta om min avatar! Killen på bilden är med i en sjukt skev och fin film från 1997 som utspelar sig i en helveteshåla i amerikanska södern. Han sniffar lim och skjuter katter med geväret och säljer köttet till kinakrogen i stan. Titel: Gummo.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Nädå! Den ser ut som den ska. En Chronomaster med Valjoux 92 som tickar snällt. Sprillas läder i fel storlek från Nivada Grenchen men det åker av bums till förmån för egensnidat. De ihåliga visarna är helt råa och bezelen rejält blekt och duktigt sliten runt.

bild 2.JPG
bild 4.JPG
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Vad är det du har köpt?! :confused:

Edit: Nu såg det bättre ut! :) Såg bara bilden på någon skum digitalare... Trevligt sliten Nivada!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Thanks! Ruggit nöjd. Blev lite för dyr men så ska det fan va när man köper nåt man vill ha! Ska byta valspråk från "köp först, sälj sen..." till "Köp dyrt, sälj billigt...". Nu ska jag pilla på lädersnöret!
 
Topp