• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paket och/samlingar armbandsklockor upp till 20.000kr

Så har man lite tråkigt igen.
När jag var aktiv så hamnade jag ibland i lägget att det var brådis att slå till på nästa gral. Som många andra slängde jag emellanåt ut paket med klockor till rövarpris för att snabbt finansiera köpet. Det funkade sällan eller aldrig. Det blev mest svar av karaktären: om man tar ditt skitbilliga pris och delar med X så kan jag få köpa en av klockorna skamlöst billigt, eller helt enkelt få den gratis.

Nu är läget tvärt om. Jag är sopren på klockor (nykter) och har lite pengar över. Inte sugen på något specifikt men eftersom jag gillar att tänka nytt så testar jag denna tråd.
Min maxgräns är 20.000kr. För att ha en ärlig chans att jag köper bör paketet innehålla Seiko, Zodiac, Certina, Victorinox, Luminox, Helson, Spinnaker ELLER liknande märken ELLER vara dykar-/sportklockor. Kunde vara kul med lite galet blandad gottepåse.

Så för dig i det läget att fler klockor ska dumpas för att finansiera fler. Kolla med mig.

PMa laguppställning och tänkt pris så svarar jag om det känns som match för mig.

Tillbaka
Topp