• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paket till mig .. IWC Ingenjör

frere

Audemars
2-Faktor
Stilsäkert val. Provade den med silverindex i veckan och just nu är den solklar etta på önskelistan. Bra foton!
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Ett tungt grattis till den, härlig klocka! Och fantastiska bilder, man börjar dräggla här till lördagsvinet... :)
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Grattis Donkii! Den vita tavlan med guldindex är verkligen läcker!
Den integrerade länken och designen växer på en varje gång man ser klockan. Sitter den lika slimmat som det ser ut på bild?
Vad är egentligen skillnaden på din ref och den 3239 Crisse visat tidigare? Olika årgång?
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Stort grattis!
Jag måste villigt erkänna att denna klocka växer för varje gång jag ser den.
Väldigt elegant och med en liten extra tvist med guld visare/index.
Förstår att du är nöjd :)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Grattis Donkii! Den vita tavlan med guldindex är verkligen läcker!
Den integrerade länken och designen växer på en varje gång man ser klockan. Sitter den lika slimmat som det ser ut på bild?
Vad är egentligen skillnaden på din ref och den 3239 Crisse visat tidigare? Olika årgång?


Den sitter väldigt bra på armen. Glider lätt in under skjortärmen och är absolut inte en klocka som stångas med dörrposter ;)
 
Topp