• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paket (trots att jag inte var till tandläkaren den här gången)

laketwig

Patek
2-Faktor
Här drunknar man ju i dagens paketflod ... :)

Vissa kanske drar sig till minnes att det finns ett väl etablerat belöningssystem som slår till efter tandläkarbesök, som kan resultera i en sån här t ex:

https://klocksnack.se/threads/jag-var-till-tandläkaren-igen.12914/

Nu verkar systemet faktiskt vara ännu bättre än jag trodde, då det även fungerar retroaktivt. Jag har inte varit till tandläkaren på länge nu, men jag fick ändå ett paket idag:

8y2pJ5q.jpg


Nu börjar katterna bli så blasé på paketöppningar att dom avviker efter första bilden (eller också sparar dom sig till julafton):

wicqTGi.jpg


En liten Sinn 104 St Sa i fullset:

cObICJb.jpg


Så nära nyskick man kan komma:

7XWAFKC.jpg


Sitter perfekt på armen:

l2jkeOW.jpg


Jahaja, dags att komma nu när det är slut:

6opONwd.jpg
 

Johan M

Cartier
Bortskämda är de! De har ju t o m matskålen på köksbordet :D

Grattis till klockan, jag gillar den. Något med den påminner om Viggen-Lemania :)
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Det var den finaste Sinn jag har sett. Hur mkt får man punga för en sådan?

Runt 9k på läder och 11k på länk, direkt från Sinn, inklusive frakt. Problemet är att dom görs batchvis och första omgången (som bara såldes på läder) av denna nya modell sålde slut på nolltid. Nya ska komma i februari enligt ryktet. Rätt bra spec på klockan, så den får anses som mycket prisvärd (om man gillar utseendet).
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Grattis!
Väldigt speciell dykring. Den räknar åt fel håll jämfört med i princip alla andra dykklockor och minutmarkeringar alla 60 min varvet runt. Hur har man tänkt användningen? Finns det några instruktioner?
 
Topp