- Pris
- Avslutad
- Returpolicy
- Avslutad
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer dessa två klockor då jag är mer inne på dykarspåret. Flightmastern köptes i slutet av juli i år medan SRP551:an köptes i juni i år. Båda har jag använt dock Flightmastern mer sällan. Spår av användning finns således på båda. Mestadels då på insidan av bandhornen efter ett antal bandbyten. SNA411:an har en repa på mellan bandhornen. SRP551:an har ett mikroskopisk prick på bazeln mellan 52 och 53 markeringen. Jag låter bilderna tala sitt tydliga språk. Båda klockorna kommer med box, cert, manual, länk (extra länkbitar till SRP551:an) samt varsitt NATO (som sitter på dem nu, på Flightmastern en svart läder och på SRP551:an vanligt grått). Håller tiden bra göra båda.
Paketpris för båda är 5 650 kr NYTT PRIS 5 000. Vill helst sälja de tillsammans varför paketpriset är lägre (refererar till respektive klockans egna annons).
Retur: Inte vid F2F. Retur inom 24 h går självklart bra (vid distansaffär) om det är något fel på klockan som inte framgår av beskrivningen eller bilderna.
Frakt tillkommer (pris på frakten beroende på köparens preferens ang. fraktsätt).
Betalning via Swish. F2F är möjlig i Stockholm.
Några referenser har jag samlat på mig, de finns i GG/BG-tråden.
Tack KS för ett fantastiskt forum och för annonsplats!
Spec: SNA411P
Stainless Steel Case (42mm x 13 mm)
Stainless Steel Bracelet
Calibre: 7T62
Quartz Movement
Alarm Chronograph
Pilot's Flightmaster Watch
Dome Hardlex crystal
Black Dail With Yellow Second Hand
Bi Directional With Slide Function
Water Resistance: 200M
Movement From Japan
Bilder SNA411P
Spec SRP551K1
Storlek 46 mm
Glas Mineralglas
Boett Rostfritt stål
Vattenskydd 10 ATM / 100 m
Urverk Automatisk
Datum Ja
Tidtagning Nej
Bilder SRP551K1
Paketpris för båda är 5 650 kr NYTT PRIS 5 000. Vill helst sälja de tillsammans varför paketpriset är lägre (refererar till respektive klockans egna annons).
Retur: Inte vid F2F. Retur inom 24 h går självklart bra (vid distansaffär) om det är något fel på klockan som inte framgår av beskrivningen eller bilderna.
Frakt tillkommer (pris på frakten beroende på köparens preferens ang. fraktsätt).
Betalning via Swish. F2F är möjlig i Stockholm.
Några referenser har jag samlat på mig, de finns i GG/BG-tråden.
Tack KS för ett fantastiskt forum och för annonsplats!
Spec: SNA411P
Stainless Steel Case (42mm x 13 mm)
Stainless Steel Bracelet
Calibre: 7T62
Quartz Movement
Alarm Chronograph
Pilot's Flightmaster Watch
Dome Hardlex crystal
Black Dail With Yellow Second Hand
Bi Directional With Slide Function
Water Resistance: 200M
Movement From Japan