• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning AP ROO 26470 (2014) nya modellen

Ice

Omega
Postar härmed en del bilder på min nyinköpta AP. Första AP:n för min del. Vägde mellan den och att köpa en ny Daytona SS. Denna korsade min väg först...)
Nya uppdaterade 2014 modellen. Black Dial.
(Har även postat bilder i stora paketöppningstråden...)
Fritt fram för kommentarer.
Gott nytt!
DSC03119.JPG
DSC03120.JPG
DSC03121.JPG
DSC03122.JPG
DSC03123.JPG
DSC03124.JPG
DSC03125.JPG
DSC03126.JPG
DSC03127.JPG
DSC03128.JPG
 

Ice

Omega
Ja, skriv klockans diameter och gångreserv och någon annan skit så är du hemma ;) Grym klocka btw!

Sorry. Lite allmän-info följer:
42mm. 55h gångreserv. "Nya" modellen har keramiska pushers istället för gummibeklädda knappar som tidigare. Lite uppfräschad urtavla, annan design på visare, datumhjulet har samma färg som urtavlan osv. Lite bredare avslut på armbandet som är i aligator-skinn. Genomskinlig baksida. Urverket är AP:s 3126/3840...
 

JayJay

Rolex
Precis som vaniljglass skriver så borde tråden innehålla betydligt mer info för att vara legit. Info som jag faktiskt är lite sugen på... typ vad är det för urverk i, hur är känslan i kvalité etc(och vilka är i sf referenserna)? Ball klocka hur som... även om det inte är min smak. Grattis.
 
Topp