• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paketöppning, första gången i Svea rike. IWC Aquatimer Brons! (mkt bildtung)

paradis

Audemars
Jag hade fått nervsammanbrott av att vänta så länge,men så kom den. Grattis, den är jätte vacker. Fint också av IWC att bjuda på lite fina saker................:happyhappy: Fin samling............
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Här snålas det verkligen inte med bilderna! :) Uppskattas, särskilt när det är en så trevlig klocka som ska visas upp! Stort grattis till snygg klocka och ett roligt val
 

DrDre

Patek
Klämde lite nyligen på några av deras andra nya AT varianter. De är väldigt mkt finare i verkligheten än vad som framkom från deras officiella bilder.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Jättegrattis till en fantastisk klocka och imponerande att du orkade vänta så länge på att få den på armen!

Trodde själv länge att jag skulle köpa standardmodellen, men sen ville ödet annorlunda :). Den är inte dum heller, även om den bleknar i jämförelse med din. Bild från ett test hos en AD:

IWC Aquatimer.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Trots storleken tycker jag det var en riktigt grym klocka. Spännande val med brons, ska bli kul att följa patineringen. Tack för intressant morgonläsning och ett stort grattis!
 

TKVF

Panerai
Jättegrattis till en fantastisk klocka och imponerande att du orkade vänta så länge på att få den på armen!

Trodde själv länge att jag skulle köpa standardmodellen, men sen ville ödet annorlunda :). Den är inte dum heller, även om den bleknar i jämförelse med din. Bild från ett test hos en AD:


Fan, den är fin den också. Hade gärna tagit modellen som heter Aquatimer Perpetual Calendar Digital Date-month som ser ut så här
IW379401.1dc7acd8a89516bc62598e0f0ed485fe.jpg

guld med bättre kalender.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Den ser riktigt gedigen ut! Strapet är så himla snyggt, ser nästan ut som carbon. Hoppas den får stanna ett bra tag, grattis :)
 
Topp