• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Pam 392, sista prisjustering 44t!

Tuktuk

Pandion
2-Faktor
Hejsan,
Kommer inte riktigt överens med min Pam392. Ska hålla mig till 40mm. Annars är denna behagliga 42mm och sitter skönt med en härlig tyngd i klockan, utan att "luta" mot handledskanten. Från år 2012/2013, helt servad nu 2017. Full set (minus det lilla "petverktyget, som gått sönder). Jag har petat på frigörningsknappen med ett klockverktyg och skjutit ut stiftet med en golfpeg.
Följer med 2 Oem band (läder och ett väl använt kroko med Oem lås), samt två vintage läder och två helt nya canvas straps med extra lås. Finns sedvanliga små bruksspår, inga dings.
Vill helst byta mot Exp2, 14060 eller YM eller. Pris 44t. Gärna f2f Malmö annars skickas med värde efter erlagd betalning. Retur bara om klockan trasig.
IMG_3260.JPG

IMG_3259.JPG

IMG_3258.JPG

IMG_3256.JPG

Bara skicka PM så hörs vi :)
/ mek

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp