• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai PAM 416 Beverly Hills - Prisbump

Leviathan

Omega
2-Faktor
Pris
43000
Returpolicy
Ja inom 24 h, köparen står för returfrakt. Ej retur vid f2f.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Pris 43.000:-
Nytt pris 39.000:-
Nytt pris 35.000:-

Jag säljer härmed en PAM 416 som jag fick i i byte på forumet.
Det är Beverly Hills Boutique Edition. Den Mäter 44 mm och drivs av ett manuellt OPII-verk.
Klockan är fullset sånär som på den lilla skruvmejseln och garantiboken. Den kommer på sitt originalband och jag skickar även med ett vitt krokodil-band. Den är tillverkad 2013 och jag känner inte till någon servicehistorik. Men den går som den skall!

Klockan har några mindre märken som bara syns om man tittar riktigt noga, i övrigt är den riktigt fin. Jag har ringat in dessa märken på bifogade bilder.

Jag kan sälja den F2F i Stockholm och Göteborg, samt om du möter mig när jag passerar däremellan. Jag kan även skicka den.

Ha en bra dag!
/Andreas
image4.jpeg

image2.jpeg

image3.jpeg

image1.jpeg

image2.jpeg

image3.jpeg
 

Bilagor

  • image.png
    image.png
    552 KB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Topp