• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Pam 425 - Nytt pris (42k) & nya bilder.

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Saxar info från tidigare annons då jag bara haft denna i två dagar. Hade ingen möjlighet att prova innan köp och visade sig att jag och klockan inte riktigt klickade med varandra.

Panerai Radiomir S.L.C. 3 Days
• Ref Pam00425
• Från mitten av 2014
• Kommer med allt som vid nyköp

Detta är en O-serie vilket gör den till en av de första 1500 tillverkade. Klockan är inspirerad av Radiomir prototypen från 1936 som tillverkades åt italienska marinen. Notera detaljen kl sex - Siluro a Lento Corsa. Samt den ingraverade S.L.C. texten kl 12. Torpeden som marinen red på under vattnet. Var inte rädd för storleken, den bärs litet och då menar jag extremt litet för sina 47mm.

Nya bilder
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


image.jpeg

Detalj kl 12.
image.jpeg

Sandwich.
image.jpeg

Baksida
image.jpeg

På min ~18.5cm handled
image.jpeg

@Ernesto 16cm handled.
image.jpeg


Mer info: http://www.watchcollectinglifestyle...pam-425-iconic-like-its-predecessor-from-1936

Kaliber: Panerai P.3000
Urverk: Mekanisk
Gångreserv: 3 dagar
Boett: Rostfritt stål
Urtavla: Svart
Glas: Safirglas
Baksida: Safirglas
Armband: Läder
Mått: 47 mm
Listpris: 71.300 kr

Kan tänka mig ta byten av lättsålda klockor som sportrolex. Villig att lägga ~ 25tkr upp som max.

Mitt pris: 42 000:- (44k) (några tusen billigare än den billigaste på c24 som är äldre) exkl ev frakt.
Retur: Ja, 24h om klockan avviker sig från beskrivning. Ingen retur vid f2f.
Fler bilder fås vid behov och räknas som en del av beskrivningen.

Klockan och jag finns i Stockholm och jag har massvis med referenser. Vh
 
Senast ändrad:
Topp