• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad PAM 560 (40k)

Pman

Basic
2-Faktor
Pris
40k (sänkt)
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Säljer nu en nyservad (via Nymans, kvitto finns) Panerai PAM560
  • Uttagen 2017.
  • Kommer med cert, booklets, inner- och ytterbox.
  • Brunt OEM läderband och svart OEM gummi medföljer.
  • Klockan var inne på ett garantiärende i feb 2024 under vilket den totalservades av Panerai (underlag finns). Den är alltså i toppskick - Jag inte märkt av någon tidsavvikelse alls under mitt användande av den.
  • Ovan nämnd garanti sträcker sig fram till januari 2025.
Att notera: Blankpolerat stål kommer alltid ha swirls, så även denna. Har försökt ta så ärliga bilder som möjligt under mycket starkt ljus. Finns inga djupare dings eller liknande, är främst några märken från tidigare bandbyten (gäller även spänne, se bilder). Mejseln som klockan kom med har gått sönder, en vanlig går väl på 90kr, alt lite mer om man vill ha en OEM från Panerai.
Pris: 40 000kr

Kan skickas med postens värdefrakt på köparens risk. Inga byten är aktuella denna gång, tack.

Jag har gott om referenser i min gg-tråd: https://klocksnack.se/threads/peterohman.151115/

Stort tack KS för möjlighet att annonsera!

Bilagor

• IMG_6226.jpeg
    IMG_6226.jpeg
    493 KB · Visningar: 23
  • IMG_6227.jpeg
    IMG_6227.jpeg
    542.9 KB · Visningar: 21
  • IMG_6231.jpeg
    IMG_6231.jpeg
    357.1 KB · Visningar: 20
  • IMG_6233.jpeg
    IMG_6233.jpeg