• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Panerai PAM00683

Riley

Panerai
Pris
68000kr
Returpolicy
Finns i beskrivningen
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes en fullset Panerai Sub
PAM 683 från januari 2022

Använd rätt sparsamt och i gott skick, finns dock en mikroskopisk line inringad på bild.
Svår att få tydlig i kameran, syns lite bättre i verkligheten men skulle inte säga att den är iögonfallande.

Originalgummit och originalnatot är enbart provade men i övrigt oanvända.
När den burits har det varit på alternativa band.
Skickar med två aftermarket band, ett orange med kardborre och ett vanligt blått gummi.
Så fyra totalt med originalbanden.

Skada på svarta kartongen då ena sida lossnat.
Även låset på boxen satt löst tidigare men jag verkar ha fått ditt det.
Men tänk lätt defekt box.

Sätter ett snyggt pris på 68.000 och du precis som jag har några års medlemskap och affärer bakom dig.
Värdefrakt ingår eller f2f runtomkring Sörmland

Angående retur så vill jag att bägge ska vara nöjda så känns det helt fel inom ett par dygn efter du fått den så tar jag tillbaka den.


]
DSC_2027.JPG
DSC_2034.JPG
DSC_2030.JPG
DSC_2023.JPG
_20240418_161450.JPG
DSC_1980.JPG
_20240418_161553~2.JPG
 
Senast ändrad:
Topp