• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Pam24 Submersible - C serie

Grynkan

Omega
Som rubriken lyder så säljer jag min Panerai Submersible 44mm, c-serie från 2000. Kommer med boxar, manualer, tags och cert. Det medföljer org gummi med pam buckle, brunt Oem band, 2st Noname läder samt ett svart band i textil. Klockan togs ut i jan 01 på Wempe i Hamburg.

Införskaffades av mig via gripenbro.se i januari. Då genomgången och tryckt med goda resultat. Fick inte med något kvitto på detta. (påse med bytta delar finns) och ett extra safirglas. Den är len i uppdraget och har inte märkt nån tidsavvikelse. Tritium tavla och visare med perfekt patina som gått mot det creamfärgade hållet.
Självklart finns skönhetsfläckar på klockan. Värt att nämna är en ding på ett av bandhornen samt 4st "nagg" mellan bandhornen kl 12, dessa syns mindre än på bilderna och är inget som stör vid användning. Hojta till för fler bilder!

Önskar 37,5k skickat eller roligt byte (något högre bytesvärde) - Har fått upp ögonen för Speedmaster men shoooooot!

Retur: Självklart, vill att båda parter skall vara nöjda! Detaljerna tar vi via PM. Har endast agerat köpare på KS innan. Kan ta fram referenser hos dessa herrar om så önskas. Gärna F2F från Karlstad till Sthlm eller i krokarna!

Stay classy!

20160523_101705.jpg
20160523_102355.jpg
20160523_103212.jpg
20160523_103116_001.jpg
20160523_103245.jpg
20160523_103629.jpg
 
Senast ändrad:
Topp