• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panda Tavla till Daytona

Kim

Panerai
Hej
Köpte denna tavla av en välrenommerad medlem på forumet, tanken var att använda den på min 116520.
Men till min besvikelse "går" det inte att byta tavlor på nyare Daytona, det skiljer ömtåliga delar som urmakarna helst inte byter.

Tavlan tillhör egentligen vitgulds-Daytonan 116509.
Självklart går tavlan att använda på äldre 116520 och 16520.


Tavlan är helt ny och oanvänd, släpper den för samma peng som jag köpte den för 3500:- nypris ligger på ca 7500:- hos AD.

Pris: 3500:-
Ser gärna F2F i Huvudstadens city, annars skickar jag den utan problem med postens gröna!
Retur inom 24h om urtavlan ej stämmer överens med beskrivningen. Vid F2F ingen retur.

OI000014.jpg
OI000012.jpg
 
Topp