- Pris
- Bytesvärde 55k
- Returpolicy
- Ingen retur f2f. Vid distans full retur inom 48h från att du hämtat ut klockan du står dock då för både din och min värdefraktkostnad vid köp. Vid byte på distans gör vi upp om retur tillsammans.
- Bilder Skickat
- Ja
En panerai 024 med härlig tritumtavla fullset minus brun kartong. Klockan har fått en fullservice via Nymans ur sommaren 2020, papper på det finns.
Klockan är i utmärkt skick och fungerar som den ska. F serie men uttagen ad 2005. Finns I sthlm.
Jag vill byta mot annan panerai och är öppen för det mesta pengar upp och ned inga problem.
Skicka bytesförslag och hur du ser på värde på ditt objekt så tar vi det därifrån. Prioriterar byten men är du i köpartagen så hör så klart av dig.
Klockan är i utmärkt skick och fungerar som den ska. F serie men uttagen ad 2005. Finns I sthlm.
Jag vill byta mot annan panerai och är öppen för det mesta pengar upp och ned inga problem.
Skicka bytesförslag och hur du ser på värde på ditt objekt så tar vi det därifrån. Prioriterar byten men är du i köpartagen så hör så klart av dig.