• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai 112G (prissänkt 33k)

JE89

Cartier
Säljes är en Panerai 112G. Såld av en tysk AD 2005 och köpte av mig via en tyskhandlare (bachmann and scher) i april 2016.
Skillnaden mellan denna och nyare 112:eek:r är att den har ett mer dekorerat urverk, sausage dial och ett lite större och borstat kronskydd.

Klockan kommer med all dokumentation som visas på bilderna + kvittot på mitt köp från bachman and scher.

Angående skicket så finns det hairlines på dom polerade ytorna, men enligt mig inget extremt om man ser till klockans ålder, finns även ett litet skrapmärke/ding på glasringen vid klockan 4 och klockan 12. (se bilderna för detta, bilderna är en del av beskrivningen.)

Klockan kommer med 2 oem straps svart krokodil och svart gummi. keepern på gummi har börja spricka på undersidan men bandet isig är i bra skick, svarta krokodilen är i fint skick. kommer även med 2 oem buckels, ett viklås och ett thumbnail.
Skickar även med 2 aftermarket straps.
Enligt bachmann and scher så servades klockan innan den såldes till mig. saknar tyvärr kvitto på detta men gångreserven är på 57,5timmar sista jag kollade.

Pris 33k
Frakt: Vi kommer överens vid enventuell affär
Retur: Om vi kommer överens på förhand
Eventuellt bytes mot PAM50, PAM159, PAM48, PAM392 pengar upp/ner beroende på objekt
IMG_0394.JPG

IMG_0465.JPG
IMG_0776.JPG
IMG_0777.JPG
IMG_0778.JPG

Märke/ding vid klockan 4
IMG_0784.JPG
IMG_0797.JPG

Skada på keepern
IMG_0799.JPG
IMG_0801.JPG

Dessa bilder är tagna på kvällen under två spotlights. för att verkligen visa hairlines. upplevs inte allas så "repig" i verkligheten.
IMG_0813[1].JPG
IMG_0819[1].JPG
IMG_0819[1].JPG
IMG_0818[1].JPG
 
Senast ändrad:
Topp