- Pris
- 50000
- Returpolicy
- Om ej enligt beskrivning/bilder
- Bilder Skickat
- Ja
Köpt 2022 på Nymans, förlängd garanti aktiverad till 2030. Kommer fullset. Fint använt skick, några väldigt ytliga spår av användning förekommer på case, ring och glas, mikroskopisk ding på höger bandhorn, inget djupt. Inget jag stört mig på och då är jag väldigt kräsen, är ju trots allt en Panna. Kan skicka bättre högupplösta bilder om så önskas.
Har det mesta man vill ha hos en klassisk Panerai: sandwich urtavla, kronskyddet, in-house urverk (P.9010) med 72h power reserve, jumping hour, snabbfäste för bandbyten, 300m vattenresistans etc.
Slänger med ett extra blått OEM gummiband
Pris:61000kr 59000kr 55000kr 50000kr
Listpris idag hos AD ligger på 106200kr
Säljs F2F i Stockholmsområdet på en för båda lämplig plats, alternativt frakt till medlemmar med goda referenser.
Öppen för bytesförslag, är främst ute efter något lite mer stilrent dressigt i ungefär samma prisklass på läder. Testa!
Tack KS för ett mycket trevligt forum!
Bilder:
Har det mesta man vill ha hos en klassisk Panerai: sandwich urtavla, kronskyddet, in-house urverk (P.9010) med 72h power reserve, jumping hour, snabbfäste för bandbyten, 300m vattenresistans etc.
Slänger med ett extra blått OEM gummiband
Pris:
Listpris idag hos AD ligger på 106200kr
Säljs F2F i Stockholmsområdet på en för båda lämplig plats, alternativt frakt till medlemmar med goda referenser.
Öppen för bytesförslag, är främst ute efter något lite mer stilrent dressigt i ungefär samma prisklass på läder. Testa!
Tack KS för ett mycket trevligt forum!
Bilder:
Senast ändrad: