• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Panerai 1312 PB3

Alec

Basic
2-Faktor
Pris
50000
Returpolicy
Om ej enligt beskrivning/bilder
Bilder Skickat
  1. Ja
Köpt 2022 på Nymans, förlängd garanti aktiverad till 2030. Kommer fullset. Fint använt skick, några väldigt ytliga spår av användning förekommer på case, ring och glas, mikroskopisk ding på höger bandhorn, inget djupt. Inget jag stört mig på och då är jag väldigt kräsen, är ju trots allt en Panna. Kan skicka bättre högupplösta bilder om så önskas.

Har det mesta man vill ha hos en klassisk Panerai: sandwich urtavla, kronskyddet, in-house urverk (P.9010) med 72h power reserve, jumping hour, snabbfäste för bandbyten, 300m vattenresistans etc.

Slänger med ett extra blått OEM gummiband

Pris: 61000kr 59000kr 55000kr 50000kr
Listpris idag hos AD ligger på 106200kr

Säljs F2F i Stockholmsområdet på en för båda lämplig plats, alternativt frakt till medlemmar med goda referenser.

Öppen för bytesförslag, är främst ute efter något lite mer stilrent dressigt i ungefär samma prisklass på läder. Testa!

Tack KS för ett mycket trevligt forum!

Bilder:
IMG_2258.jpeg

IMG_2260.jpeg

IMG_2261.jpeg

IMG_2352.jpeg

IMG_3641.jpeg

IMG_2451.jpeg

IMG_2140.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp