• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai 195 limiterad 200psc

Vad tycker ni ?


  • Totala väljare
    46

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Lite så jag tänker.. Är man inte intresserad av Panerai finns det ingen anledning att rain on someone elses parade. TS frågeställning handlar om vad vi tycker om just denna Panerai bland andra, inte vad vi tycker om Panerai som helhet.
Faktum är att jag själv innan mitt intresse för klockor verkligen brann igång inte heller riktigt fattade hur någon kunde vilja ha Panerai. Tror jag också tyckte de var ganska fula. Men med provande, ökad kunskap, och en utvecklad smak ;) växte märket något oerhört på mig. När man väl har provat, är det helt kört! Handledsnärvaron gällande Panerai är något alldeles extra (och då menar jag annat än bara storleken).
Vet många som när de väl provat aldrig mer vill vara utan en Panerai i sin ägo. Om de väl sålt kommer suget nästan alltid tillbaka (ping @Compiss , @Zackarias Dullfiere och många andra..).
Prova Cliff, you may be surprised! Du har ju bevisligen redan åtminstone delvis riktigt bra smak ;)

+1 till 100%
 
Topp