• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Panerai 351 Nedsatt pris

SIRdavid

Silver
20170813_112019.jpg
20170813_111929.jpg
20170813_111752.jpg
20170813_111904.jpg
20170813_111904.jpg
Hej!

Det känns lite tråkigt men denna klocka har fått lite handledstid och låter den därför hitta en ny ägare.

Klockan är som ni ser på bilderna i det närmaste nyskick. Den har varit på en winder förutom dom få tillfällen jag använt den.

Bilder är tagna med alligator bandet, notera att det följer med ett brunt gummiarmband som blir riktigt snyggt!

Klockan är uttagen av mig hos AD i Stockholm januari 2017 och har således fortfarande garanti.
Allt medföljer vid köpet, dvs FULL SET. Du får även med ett värderingsintyg!

Jag avböjer skambud!

Riktpriset för denna modell är 74100 idag.

När vi båda känner oss trygga så gör vi upp affären på bank/AD.
Om du vill få äktheten verifierad hos AD så går det utmärkt men dock på din bekostnad.
Pris, 54 000. Nu 52 000.
Retur? Nej då affären sker f2f.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp