- Pris
- 75000
- Returpolicy
- 48 timmar om klockan inte är enligt beskrivning.
- Bilder Skickat
- Ja
Till salu är en klocka som utan tvekan är en utav de mest hyllade Panerai släppt i modern tid. Panerai 587 limiterad till 1000 exemplar. Då jag som student fått för mig att skaffa min första hoj så måste jag dessvärre låta denna klocka vandra vidare. Detta exemplar är från December 2014, 3xx/1000. Klockan köptes av mig i December 2017 från första ägaren (Hade mellanlandat hos en handlare). Klockan är i ruskigt bra skick, enda spår av användning som går att se är ett litet märke mellan tio och elva på glasringen. Klockan säljes som fullset och inkluderar allt som skall ingå. Den extra stora special edition boxen, ett oanvänt extra plexi, cert, manual samt det lilla plastskyddet för klockan (Se bild). Alla band som visas på sista bilden ingår vid eventuell affär. Originalbandet är använt i cirka en vecka då jag valde att använda andra band. Det ljusa band som syns på vissa bilder (Panerai Calf Cashmere) ingår ej. Jag har gott om referenser från tidigare affärer här på klocksnack : https://klocksnack.se/threads/khoma.37177/
Jag tackar klocksnack för annonsplats och är det några frågor så tas det via PM.
Nytt pris: 75000 :-
Pris:77000
Jag tackar klocksnack för annonsplats och är det några frågor så tas det via PM.
Nytt pris: 75000 :-
Pris:
Bilagor
Senast ändrad: