• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Panerai 720, Panerai 416 pvd, Tudor Pelagos

mårt

Pandion
Paneristi
2-Faktor
Pris
52000
Returpolicy
Om något är helknasigt så tar vi den diskussionen såklart. Alla ska vara nöjda.
Bilder Skickat
  1. Ja
Jag säljer 3 klockor, tack till KS för annonsplats. 1 såld,1 på väg ut, 1 kvar.

Till salu: Panerai PAM 720 Special Edition, en referens som osar DNA och passar på allsköns band under alla årstider. Klockan är i fint skick, hairlines finns såklart och något litet märke efter bandbyte på baksidan. Urverket går perfekt, till och med inom COSC-gränser enligt Paneraibutikens maskin. Den är utplockad av mig 2019 på Krons, alla papper och alla tillbehör finns, fullset alltså. Boken som kommer med är fortfarande inplastad och extra plexiglaset kvar i sin behållare, plus en extra wirelug som reservdel. Originalbandet är endast lätt använt, fortfarande mycket fräscht. Extra band kan skickas med, vissa gratis, om något faller i smaken, exempelvis canvas:et på bild.

Pris: 59 000 kr 52 000 kr

Finns i Stockholm. Affär F2F, men om den ska fraktas tillkommer den kostnaden (vilket inte blir så lite, då lådan är av Panerais största modell).

A.jpeg

1.jpg 2.jpeg 3.jpeg

Till salu: Panerai PAM 416 Beverly Hills Boutique Edition, ännu en referens med mycket DNA, om inte annat med SLC/Maiale på tavlan och bakboett med Sunset Boulevard graverat på. Klockan är i perfekt skick, urverket går perfekt, samt den är relativt nyservad. Utplockad i Beverly Hills för en massa år sedan, jag är andra ägare. Fullset naturligtvis, inkl. dykarband i gummi. Originalbandet är knappt använt alls. Hajbandet på bild, tillverkad av Oleg/Hurricane13, med snyggt svart spänne, kan skickas med gratis om så önskas.

NOTERA: Jag har modifierat klockan genom att PVD:a den. Arbetet är utfört av proffs i Italien och lovprisat av Panerai-experter samt två butikschefer. Det är helt enkelt väldigt väldigt välgjort. Det hela kostade mig runt 10 000 kr, priset borde alltså vara runt 10 000 mer än vad som anges nedan. :)

Pris: 52 000 kr 50 000 kr SÅLD!

Finns i Stockholm. Affär F2F, men om den ska fraktas tillkommer den kostnaden (även här en stor låda)

B.jpg

4.jpg 5.jpg 6.jpg

Till salu: Tudor Pelagos M25600TB-0001, en härlig dykare som inte kräver djupare presentation. Klockan är i använt skick, men inga större skavanker egentligen (spana in foton nedan). Den går helt okej och har klarat baden i sommar. Fullset, naturligtvis, med dykarband. Det ingår även ett integrerat dykarband från Vanguard.

Pris: 35 000 kr 33 000 kr SÅLD!

Finns i Stockholm. Affär F2F, men om den ska fraktas tillkommer den kostnaden.

7.jpg

8.jpg C.jpg 10.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp