• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai - En lång resa

Kim

Panerai
Boom! Där satt den. Vilken resa det blev. Och tack för att du delade med dig och stort grattis. Vårda den väl. :)
Jag kommer vårda den med väldigt mycket kärlek och omsorg. Klockan kommer bli parhäst genom hela livet.
34c1c79d4edb888880b80afef494a9e8.jpg
409ec7f683feb426189428889f7bae7d.jpg
 

Kakob

Cartier
Helvete vad bra den där satt, aldrig varit något större Paneraifan men nu kittlade det allt till lite. Får jag fråga hur stora handleder du har? Och gratulerar såklart! :)
 
  • Like
Reactions: Kim

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Grattis till en fin klocka. Jag landar då och då själv i Paneraiträsket. Ganska trevligt :)
 
  • Like
Reactions: Kim

JesperO

Rolex
missat den här tråden helt.
Riktigt snygg Panna... helt rätt att våga gå ned i storlek också...
Grattis och tack även för trevliga resebilder.
 
  • Like
Reactions: Kim

Kim

Panerai
Jag med, blir glad varje gång man har den på sig. Toppenklocka.

Perfekt i detta höst/vintermörker. Man blir glad. Man kollar ner på klockan och liksom fastnar kvar med blicken....det går inte att slita sig.
Grattis och tack för en trevlig läsning. Tycker nästan att Sandwich tavla är ett måste på en panna.
Först var jag bara inne på Panerai!
Efter att ha provat olika modeller i verkligheten så var Sandwich ett måste om man ska köpa Panerai[emoji2] sedan finns det väl vissa som förespråkar korv före macka.
 
Topp