• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisbump: Panerai Luminor 1950 Flyback Regatta Pam253 Special Edition - 44mm

Yoshiikee

Rolex
2-Faktor
Pris
70000
Returpolicy
Full retur om klockan inte motsvarar beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Här kommet ett ypperligt tillfälle att förvärva en väldigt ovanlig Panerai - Pam253 Luminor Flyback Regatta.
Pam253 tillverkades endast i 500 exemplar i en årsserie (2006) för att fira Panerai Classic Yachts Challenge 2006, och jag är ganska övertygad om att detta exemplar är ett av få (om inte det enda) i Sverige.

Pannan är väldigt unik tack vare kombinationen av hobnail-dial (Black Clou de Paris), superdomat safirglas och blå kronovisare. Klockan ändrar karaktär mer än någon annan jag ägt tidigare, den är verkligen en fröjd för ögat att betrakta (se bilder nedan för exempel!)
Då jag har annat på ingång behöver denna lämna, jag är dock öppen för ett delbyte med pengar åt mitt håll med fördel Panerai, Rolex, Tudor - pröva mig annars!

1.JPG

7B9360EB-10E2-40DE-80EC-AD53CBAF816C.jpeg

2.jpg

3.JPG

4.JPG

IMG_2685.JPG

IMG_2686.JPG

IMG_2687.JPG

IMG_2690.JPG


Modell: Panerai Luminor Flyback Regatta Pam253 Special Edition
Produktionsår: 2006
Urverk: Calibre OP XIX
Urtavla: Black Clou de Paris
PR: 42 timmar
WR: 100m
Bezel: Borstat stål
Case: Borstat stål
Diameter: 44mm

Klockan är i mycket bra skick med knappt några hairlines öht (se bilder) och kommer i princip komplett (minus bruna pappboxen som inte är standard i EU) med stora innerboxen, stora ytterboxen, movement-sticker, garantikort, Special Edition certifikat, manual, putsduk. Klockan köptes in från Watchcentre i Februari 2017 (servad av watchcentre innan köp). Strapet som medföljer är ett extra tunt alligatorstrap med OEM deployant clasp.

Pris: 70000 (77’) (Bytesvärde 80’)
Har gott om referenser och kan skicka klockan om så önskas, finnes i Sthlm annars för F2F.
Returpolicy: Full retur om klockan inte motsvarar beskrivningen, bilderna är en del av beskrivningen.
https://klocksnack.se/threads/yoshiikee.28508/
Pinga mig för frågor/fler bilder!
 
Senast ändrad:
Topp