- Pris
- 57000
- Returpolicy
- Ja, om något avviker från beskrivning
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en mycket fin Panerai Luminor PAM00390, då jag är sugen på att testa något nytt. Detta är en Boutique Edition limiterad till 2000 ex med en brun/grå tavla (så kallad tobacco dial) och visare i roséguld.
Fullset med stor box från 2012 (med allt kvar - kvitton, bezelskydd, tags etc), servad av Krons 2021 (inkl kvitto).
Original gummi + nästan nytt brunt originalläder + ett ljust läder från Oddface + ett ljust noname canvasband.
Klassiskt Bettarini-case med 44mm i diameter och 14,5mm tjock, vattentät till 300m. Manuellt urverk och den går utmärkt. Mycket fint skick på klockan.
Se tidigare annons på KS här.
Pris: 57.000kr inkl Värdefrakt eller F2F i Stockholm
Mina omdömen:
Fullset med stor box från 2012 (med allt kvar - kvitton, bezelskydd, tags etc), servad av Krons 2021 (inkl kvitto).
Original gummi + nästan nytt brunt originalläder + ett ljust läder från Oddface + ett ljust noname canvasband.
Klassiskt Bettarini-case med 44mm i diameter och 14,5mm tjock, vattentät till 300m. Manuellt urverk och den går utmärkt. Mycket fint skick på klockan.
Se tidigare annons på KS här.
Pris: 57.000kr inkl Värdefrakt eller F2F i Stockholm
Mina omdömen:
Limeee
Gjort en bytesaffär på distans med @Limeee. Mycket trevlig herre att ha att göra med, med en fin smak när det kommer till klockor. Rekommenderas till 100 %! 💯
klocksnack.se
Senast ändrad: