- Pris
- 62000
- Returpolicy
- Ej vid f2f vid distansköp efter överenskommelse och endast om klockan ej är äkta
- Bilder Skickat
- Ja
Det är med sorg i hjärtat som jag lägger ut min Panerai PAM 00422 till försäljning. Klockan mäter nätta 47mm och är i fint skick men det finns några lättare märken på boetten men inget som någonsin stört mig. Fullset med trippla boxar, original läder i bra skick och orört gummi, putsduk, instruktionsbok, cert stämplat av AD i Geneve 2013. Mejseln har tappat toppen.
Klockan håller tiden bra och är lätt att dra upp till full PR.
Både jag och klockan finns att beskåda i Stockholm. Vid eventuell affär görs betalning via swish. Klockan är under garanti tom 2021/04 från en kedja med 21 butiker i Schweiz. Jag ber om ursäkt för usla bilder, jag är ingen fotograf. Vänligen svara endast om du är intresserad av att köpa klockan och har pengar. Ej intresserad av byten varken upp eller ner.
Tack till Klocksnack för möjlighet att annonsera!
Klockan håller tiden bra och är lätt att dra upp till full PR.
Både jag och klockan finns att beskåda i Stockholm. Vid eventuell affär görs betalning via swish. Klockan är under garanti tom 2021/04 från en kedja med 21 butiker i Schweiz. Jag ber om ursäkt för usla bilder, jag är ingen fotograf. Vänligen svara endast om du är intresserad av att köpa klockan och har pengar. Ej intresserad av byten varken upp eller ner.
Tack till Klocksnack för möjlighet att annonsera!
Senast ändrad: