• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Panerai Luminor Base Logo, 44 mm, PAM01000

kmg

Patek
2-Faktor
Pris
39000
Returpolicy
Nej. Enbart F2F-affär
Bilder Skickat
  1. Ja
*** Uppdatering februari 2019 ***
Klockan garantiservades av Panerai via svensk AD i februari 2019. Detta pga attjag upptäckt att tavlan hade en fabrikationsdefekt. Under servicen byttes tavla och visare och en täthetsservice genomfördes. Klockan polerades ej. Papper finns på genomförda åtgärder.
****

Kort om klockan
  • Referens PAM01000 (PAM 1000, PAM1000).
  • 44 mm i diameter
  • T-serie, utplockad tidigt 2018 av mig hos svensk AD
Skick, tillbehör
  • Överlag bra skick, men det finns vissa spår av användning.
  • Kommer på oanvänt svart originalband (spännet är använt)
  • Övriga tillbehör: dubbla ytterlådor (inkl. wellpapplådan), innerbox, stämplat cert, manual, boettskydd, putsduk + papper på servicen som beskrivs ovan.
Försäljningsvillkor och referenser
  • Enbart F2F-affär då jag inte vill skicka klockan. Du bör ha goda referenser.
  • Pris: enligt ovan
  • Retur: enligt ovan
  • Byten: Breitling Aerospace EVO på länk om grå el svart tavla, är i fint skick och har B&P
  • Betalning: Swish
  • Mina referenser från tidigare köp och försäljningar finns här: https://klocksnack.se/threads/kmg.57095/. Jag har varit väldigt aktiv i Panerai-bubblan på KS och personliga referenser kan ordnas om så önskas.
Bilder
Inspirationsbild (ej min klocka)
0.png


Klockan i fråga
(Försökt fånga det väsentliga men kan inte lova att jag inte missat något.)
1.jpg
2.jpg
4.jpg
5.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg


9B72FFED-B67C-404E-8C35-1FB32922EB49.jpeg
E09D94E1-4D2A-43DF-ACA5-B8DB5016F63D.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp