• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Luminor Beverly Hills: PAM416 En sista prisbump!

Ekstrand

Cartier
Hej!

Har en PAM416 som tyvärr måste lämna för plats åt nyköp.

Detta är en Boutique edition modell som tillverkats i 150ex för Panerai's butik i Beverly Hills. Tavlan har väldigt fin textur och pryds av en SLC (Silurna a Lenta Corsa)

Klockan är uttagen Mars 2013 men dock enbart använd ca 6 månader. Fullset med ytterpappkartong och allt som ska ingå, dvs: den mäktiga special-edition boxen, script-roll, manualer, cert, bandverktyg, gummiband och kalvband (använt 2 dagar) Utöver detta slänger jag även med ett vitt OEM alltigatorband och två aftermarketband: ett svart av bäver och ett brunt av python.

Då klockan använts finns självklart spår av användning, att anmärka är en liten ding på boetten och några repor på glasringen. Enligt dagsfärska gångprover går den i genomsnitt +4 sekunder per dag och amplituden snittar 230.

Då både kamera samt box finns kvar i Stockholm nu när jag flyttat till Linköping slänger jag upp en bildbomb på bilder tagna tidigare. Återkommer när jag har bättre bilder.

Priset är satt till 47,000:- (tidigare 51,500). Kan även vara intresserad av byten; sportrolle, AP 14790 eller annat skoj, try me :)

Retur fullt möjligt inom ett dygn om klockan ej motsvarar ovan beskrivet.

Skickas helst inte. Kan mötas f2f både i Stockholm och Linköping.

Finns frågor eller liknande så kasta bara iväg ett PM :cigar:

Ciao!
514talva.jpg

514arm.jpg


20160405_185046.jpg
20160428_163855.jpg

20160530_165325.jpg

20160404_171232.jpg

20160401_154726.jpg
20160401_154657.jpg
 
Senast ändrad:
Topp