Laddar...
Kaplans Auktioner Nymans Ur 1851
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis

Avslutad Panerai Luminor Daylight (Pam356) uppdaterad annons 20161206

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av danne10, 4 oktober 2016.

1. danne10
    Trådstartare

danne10 Y-Wing pilot

Från:
    Stockholm
    IMG_0665.JPG IMG_0663.JPG IMG_0664.JPG IMG_0662.JPG IMG_0666.JPG IMG_0667.JPG IMG_0668.JPG Hej,
    Säljer en fin Panerai Luminor Daylight (Pam356), den är en N-serie som daterat den till ca 2012.

Klockan kom till mig via inbyte via Luxurywatches, den kommer med Paneraibox i päronträ (inte orginal till denna ref) med tillhörande ytterbox, Panerai strap change tool och skruvmejsel, inget cert eller annan dokumentation

Den sitter på ett nästa nytt Panerai OEM gummi och OEM buckle, jag skickar även med ett grymt strap från Micke J och som en liten julbonus skickar jag även med en Panerai nyckelring.

Det finns en lättare repa kl12 men det bör gå bort med enklare polering, jag har försökt återspegla detta på bilderna

Klockan finns norr om Stockholm, referenser finnes
    Pris: 42500kr, jag är öppen för rimliga bud

Ingen retur F2F, annars 24 timmar

Tack för titten
    // Danne

Senast ändrad: 6 december 2016
    Wi, Kim, Klock man och 4 andra gillar detta.