• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Panerai Luminor Marina (PAM 01272)

Pris
67000
Returpolicy
Ja, om något skulle vara helt knas.
Bilder Skickat
  1. Ja
Luminor Marina Quaranta i mycket gott skick. Visst några hairlines finns men i övrigt är klockan nära nyskick. Klockan levererades av en välrenommerad svensk återförsäljare i maj 2022.
Luminor Marina PAM 01272 är enligt mig Panerais mest proportoneliga klocka. Klockan passar lika bra till en kostym som på ett gummiband på semestern. Klockan kommer med två original läderband, varav ett är oanvänt samt ett oanvänt gummiband.
Jag letar en Speedmaster (typ 3570) i Full set. Om du har en du vill bli av med kan jag tänka mig ett byte med en slant upp på min Panerai.

Full Set
Garanti tom maj 2030
Referensnummer PAM 01272
Automatisk
Tillverkningsår: 2022
Kaliber/Urverk: P.900
Gångreserv: 72h
Diameter: 40 mm
Vattentät: 100m

Skambud ignoreras. Klockan skickas med försäkrad frakt via UPS mot fraktkostnad.

Jag har sålt klockor tidigare på KS. Kolla min referens. @mrseamaster1969
IMG_2095.jpg
IMG_2103.jpg
IMG_2100.jpg
IMG_2101.jpg
IMG_2102.jpg
IMG_1849.jpg
IMG_1846.jpg
IMG_2114.jpg
IMG_2105.jpg
IMG_2096.jpg

Allt gott,