mrseamaster69
Basic
- Pris
- 67000
- Returpolicy
- Ja, om något skulle vara helt knas.
- Bilder Skickat
- Ja
Luminor Marina Quaranta i mycket gott skick. Visst några hairlines finns men i övrigt är klockan nära nyskick. Klockan levererades av en välrenommerad svensk återförsäljare i maj 2022.
Luminor Marina PAM 01272 är enligt mig Panerais mest proportoneliga klocka. Klockan passar lika bra till en kostym som på ett gummiband på semestern. Klockan kommer med två original läderband, varav ett är oanvänt samt ett oanvänt gummiband.
Jag letar en Speedmaster (typ 3570) i Full set. Om du har en du vill bli av med kan jag tänka mig ett byte med en slant upp på min Panerai.
Full Set
Garanti tom maj 2030
Referensnummer PAM 01272
Automatisk
Tillverkningsår: 2022
Kaliber/Urverk: P.900
Gångreserv: 72h
Diameter: 40 mm
Vattentät: 100m
Skambud ignoreras. Klockan skickas med försäkrad frakt via UPS mot fraktkostnad.
Jag har sålt klockor tidigare på KS. Kolla min referens. @mrseamaster1969
Allt gott,
Luminor Marina PAM 01272 är enligt mig Panerais mest proportoneliga klocka. Klockan passar lika bra till en kostym som på ett gummiband på semestern. Klockan kommer med två original läderband, varav ett är oanvänt samt ett oanvänt gummiband.
Jag letar en Speedmaster (typ 3570) i Full set. Om du har en du vill bli av med kan jag tänka mig ett byte med en slant upp på min Panerai.
Full Set
Garanti tom maj 2030
Referensnummer PAM 01272
Automatisk
Tillverkningsår: 2022
Kaliber/Urverk: P.900
Gångreserv: 72h
Diameter: 40 mm
Vattentät: 100m
Skambud ignoreras. Klockan skickas med försäkrad frakt via UPS mot fraktkostnad.
Jag har sålt klockor tidigare på KS. Kolla min referens. @mrseamaster1969
Allt gott,