- Pris
- 39 000 kr
- Returpolicy
- Ej retur
- Bilder Skickat
- Ja
Hollojsan Klocksnack!
Dags för mig att sälja min PAM111 för att testa något nytt. Köpte klockan här på KS i november 2022 och varit väldigt nöjd. Enligt uppgifter från förra ägaren är klockan tillverkad 2008.
Youtube-video om modellen:
Ej full set. Det som ingår: (se även bild)
Sekundvisarens mittersta del, vid fästet, har en oregelbundenhet, minimal. Har noterat samma sak på andra exemplar av denna modell, tex på Hodinkees Pre-Owned.
Finns även små svaga ljusa prickar på tavlan mellan bokstaven R och markeringen för klockan 1.
De två sistnämnda sakerna är som sagt knappt märkbara, till och med svåra att upptäcka, se wrist shots.
44 mm
Sandwich dial
300m WR
Manuellt urverk
Display caseback
Tidshållning ca +4 sek/dygn
Bara att fråga om det är något
Försäkrad värdefrakt med PostNord (försäkrat upp till 50 000) eller F2F i Stockholm. (Bjuder på frakten) Swish som gäller.
Pris: 39 000 kr
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/e-t.118852/#post-4416121
Tack Klocksnack för toppenforum och annonsplats!
Mvh,
Einar
Dags för mig att sälja min PAM111 för att testa något nytt. Köpte klockan här på KS i november 2022 och varit väldigt nöjd. Enligt uppgifter från förra ägaren är klockan tillverkad 2008.
Youtube-video om modellen:
Ej full set. Det som ingår: (se även bild)
- Äkthetsintyg från handlaren som sålde den på Chrono24
- OEM-skruvmejsel
- Ett svart OEM-gummi
- Ett ljusbrunt @oddface läder
- Svart, brunt och blått aftermarket läder
- Extra skruvar i nyskick
Sekundvisarens mittersta del, vid fästet, har en oregelbundenhet, minimal. Har noterat samma sak på andra exemplar av denna modell, tex på Hodinkees Pre-Owned.
Finns även små svaga ljusa prickar på tavlan mellan bokstaven R och markeringen för klockan 1.
De två sistnämnda sakerna är som sagt knappt märkbara, till och med svåra att upptäcka, se wrist shots.
44 mm
Sandwich dial
300m WR
Manuellt urverk
Display caseback
Tidshållning ca +4 sek/dygn
Bara att fråga om det är något
Försäkrad värdefrakt med PostNord (försäkrat upp till 50 000) eller F2F i Stockholm. (Bjuder på frakten) Swish som gäller.
Pris: 39 000 kr
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/e-t.118852/#post-4416121
Tack Klocksnack för toppenforum och annonsplats!
Mvh,
Einar
Senast ändrad: