- Pris
- 43 000 sek
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Kan eventuellt tänka mig någon rolig klocka som del i byte (max 40k). Exempelvis: tudor pelagos/bb58 blå, omega speedy (äldre rasslig länk, typ 145.022) seiko dykare.
Då var det dags att sälja min PAM00111, då det finns en klocka som jag hellre vill ha ute till försäljning. Skulle den säljas kan annonsen komma att dras tillbaks, men ej under pågående affär. H-serie (första serien med sandwich dial) från 2005 utplockad i Japan. Servad via Urbrev Juni 2024. Köpt av mig här på ks. Det som ingår är:
Finns såklart lite hairlines då klockan är helpolerad, men överlag väldigt bra skick. Garanterat polerad vid något tillfälle, annars hade det funnits mer hairlines. Inga dings eller djupare repor. Safirglaset är helt utan repor, även tavlan är utan anmärkning. Bilderna är tagna i dagsljus för att försöka fånga skicket så bra det går.
Tveka inte på att skicka iväg ett PM om du vill ha fler bilder eller har några frågor.
Klockan finns i Halland, men jag kan även skicka klockan med postnords värdefrakt (försäkrat upp till 50 000). Jag bjuder självklart på fraktkostnaden. Swish is king!
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/apelsin-med-urverk.142304/
Tack till klocksnack för ett fantastiskt forum och möjligheten att annonsera.
Då var det dags att sälja min PAM00111, då det finns en klocka som jag hellre vill ha ute till försäljning. Skulle den säljas kan annonsen komma att dras tillbaks, men ej under pågående affär. H-serie (första serien med sandwich dial) från 2005 utplockad i Japan. Servad via Urbrev Juni 2024. Köpt av mig här på ks. Det som ingår är:
- Svarta ytterboxen.
- Träboxen.
- Cert/manualer/COSC-certifikat.
- Dokumentation från service 2024.
- Papper från handlare.
- OEM-skruvmejsel.
- Åtta band varav ett är OEM (det svarta lädret i träboxen på bild ett), resterande är ej OEM.
- Ett OEM-spänne.
Finns såklart lite hairlines då klockan är helpolerad, men överlag väldigt bra skick. Garanterat polerad vid något tillfälle, annars hade det funnits mer hairlines. Inga dings eller djupare repor. Safirglaset är helt utan repor, även tavlan är utan anmärkning. Bilderna är tagna i dagsljus för att försöka fånga skicket så bra det går.
- En riktigt schysst Panerai med mycket DNA och enligt många den bästa referensen som Panerai tillverkat.
- Sandwich dial.
- Manuelt verk (OP XI).
- 56 timmars gångreserv.
- Klassiska 44 mm Bettarini boetten.
- COSC-certifierad.
- Unika kronskyddet.
- Display caseback.
- 300m WR.
- Kul att ändra klockans karaktär helt med snabba bandbyten.
- Oslagbar lume.
Tveka inte på att skicka iväg ett PM om du vill ha fler bilder eller har några frågor.
Klockan finns i Halland, men jag kan även skicka klockan med postnords värdefrakt (försäkrat upp till 50 000). Jag bjuder självklart på fraktkostnaden. Swish is king!
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/apelsin-med-urverk.142304/
Tack till klocksnack för ett fantastiskt forum och möjligheten att annonsera.
Bilagor
Senast ändrad: