• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Luminor Marina - PAM392 - 40k

willbur

Rolex
2-Faktor
Pris
40000
Returpolicy
Ingen retur f2f, 24h om den skickas.
Bilder Skickat
  1. Ja
En fin Panerai 392 som är utplockad hos Nymans Ur på Biblioteksgatan i Stockholm, Cert är stämplat Maj 2015. Enligt mig en Panerai som har allt att önska, sandwich dial, subsec, datum och ett automatiskt urverk som syns på baksidan samt att den är limiterad till endast 1500ex worldwide. Klockan är 42mm men bärs mindre, min handled är 16,5cm som referens.

Klockan har "hairlines" och något litet nagg på glasringen samt vänster top bandhorn. Den är opolerad och kommer med ytterbox, box, instruktionsbok, Cert, verktyg, klistertag, klisterlappen som suttit på baksidan, två original strap varav ett är gummi och ett läder samt originalkvitto. Klockan har precis blivit tryckt av Nymans Ur 7 augusti med godkänt resultat, vänligen se bild på detta. Jag har inte märkt någon märkbar gångavvikelse.

Tidigare 46500:-
Pris/bytesvärde: 40000 sek alt. högstbjudande.

Kan tänka mig byten, öppen för förslag med pengar upp/ner.

Finns i Stockholm för f2f, bilderna är en del av beskrivningen.

DSC_7340b.jpg


DSC_7354b.jpg


DSC_7373b.jpg


DSC_7378b.jpg


DSC_7311b.jpg
 
Senast ändrad:
Topp