• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Luminor PAM390 limited edition, Nytt pris nu 50K

Igge

Panerai
Hej,

Nu har du möjligheten att genom byte eller köp förvärva en PAM390, bra va ;)
Intressanta byten är 42mm Radomir 1940 eller liknande (helst PAM512), alternativt en JLC Reverso.
Även andra byten kan vara intressanta, både upp och ner prismässigt. Krokodil, klart intressant.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
PAM390.jpg
PAM390_sett.jpeg



Klockan är en Panerai Luminor PAM390 limited edition på originalband med samtliga tillbehör (fullsett):
- Ytterbox
- Box av displaymodell = extra fancy med lås och nyckel
- Certifikat
- Samtliga papper som ska vara med
- Skruvmejsel
- Gummiskyddet till klockan
- Gummiarmbandet, oanvänt
- eventuellt något mer som jag inte kommer på just nu.

Klockan är i mycket bra skick och fins i Stocholm där den även kan beundras efter överenskommelse.
Fler bilder kan givetvis skickas. Jag rekommenderar dock att se denna modell live, då den är lite av en kameleont med många skepnader och variationer som gör sig så mycket bättre i verkligheten än på bild.

Priset sätter jag till 55K, 50K
Går den inte till detta pris får den vara kvar. Galet bra pris för en fullsättare i mycket bra skick, kolla chrono24 och jämför.
 
Senast ändrad:
Topp