• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerai Luminor PAM390

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Tänkt fram och åter men bestämt mig för att byta / sälja min Panerai PAM390 mot en Rolex som jag innerst inne alltid önskat mig. Alltid tyckt att Day - Date och Datejust ser trevliga ut varför det är min främsta önskan att göra ev byte med. Kan dock vara öppen för andra alternativ så kom gärna med förslag. Byten både upp och ner kan vara intressant.... Det kan inte bli mer än ett ja eller nej så "ös på" med förslag.
Bytesvärdet sätter jag till omkring 60000:-. Vid försäljning är priset 55000:-. Endast f2f affär i närområde är intressant. Ingen retur/ånger vid f2f affär. Kom med förslag så får vi se var vi hamnar.....

Klockan jag har är en Panerai Luminor PAM390 limited edition på originalband med samtliga tillbehör (fullsett):
- Ytterbox
- Box av displaymodell = extra fancy med lås och nyckel
- Certifikat
- Samtliga papper som ska vara med
- Skruvmejsel
- Gummiskyddet till klockan
- Gummiarmbandet, oanvänt
- Två ytterligare band
Klockan är i mycket bra skick och finns i Uppsala.
 
Senast ändrad:
Topp