• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Panerai Luminor Submersible PAM682 (UPPDATERAD TEXT, VÄNLIGEN LÄS NOGGRANT)

gonza

Silver
Pris
56000
Returpolicy
Endast om ej 100% äkta Panerai
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Panerai Luminor Submersible PAM682 i superfint skick till salu.
Uttagen Q4 2017 och fullset, tom ytterbox samt fabrikskartongen medföljer.

(Pågrund av ostämplat cert så har jag sänkt priset. Detta pris är inte förhandlingsbart, då behåller jag hellre klockan. Då cert saknar stämpel gäller heller inte garantin som annars hade löpt till Q4 2019)

Med sina perfekta 42mm så passar denna modell även oss med lite mindre handleder (själv har jag 16,5-17cm) som är vana vid Rolex 40mm och liknande.

NYTT PRIS 56.000kr (pågrund av ostämplat cert)
Pris: 64.000kr
Referenser via länk ---> https://klocksnack.se/threads/gonza.64649/

Klockan finns att kika på i Sthlm. Betalning endast via Swish, retur enligt överenskommelse.
Byten tyvärr ej intressant.

Best, Gonza

IMG_1696.JPG

IMG_1699-1.jpeg

IMG_1697-1.jpeg

IMG_1698-1.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp