• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panerai med länk

ErikGBG

Audemars
Länge varit sugen på en panerai, men inte säker på att jag varit helt tillfredställd med en klocka utan länkalternativ.
Min fråga är sådeles, vilka modeller kan köpas med länk, eller kan man köpa en lös länk och sätta på alla modeller?
/Erik
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
328 är ett bra alternativ. I övrigt funkar länk inte på de som inte kommer med länk från början. Det talas om något slags adapter som ska klara biffen men de görs inte oem. Beställ en katalog eller kolla hemsidan så får du lite koll.
 

ErikGBG

Audemars
Bara för att klargöra, letar inte efter nytt. Inte säker på om jag kommer behålla den rn längre tid så beggat blir det. Några modeller med länk som går att hitta som är 5-10 år? Gärna med small seconds och utan logga. Datum funkar, men helst utan.
 
Topp